SWEET BABY JEZUS: EEN WORMGAT

het algoritme is nooit vertrokken uit de leegte boven jouw schouders sommigen noemen het een schedel jij kan alleen zien wat jou kan observeren jouw reflectie is een projectie is uitgeleend niet terug te stelen wij weten niet meer wat de werkelijkheid is kijk niet in de spiegel reik niet naar voren reik niet, nee, zet een stap terug wend je ogen af, nee, doe het niet


in welke wereld is een staatsgeheim in te ruilen 

voor een gênant Girlmore-Girls-moment?

                                                              

    voor mijn deur staat een rij politici 

ze willen hun gruwelijkste fetisj opbiechten
loop je soms achter? ik ben hot topic
kijk maar https://grotius.nu/borrelgaatgoeddusfout


waarom hangt er een banaan in de lucht?

                                                                         

wat? waar heb jij het weer over?


SWEET BABY JEZUS
IS DAT EEN KONTGAT? 


 oh, ja dat is inderdaad gebeurd
wacht, lees dit https://grotius.nu/topicvandedag


HALLO IK ZAG EEN KONTGAT

kunnen wij even stilstaan bij het feit dat jouw
tong gevaarlijk dicht in de buurt was?
waarom publiceert een online studentenkrant zo’n foto?

                                                                                                                   

omdat het een studentenkrant is


uhm ik moet hiervan bij komen denk ik

ik ben bang om op de volgende link te klikken

                                                                                                      

 nee joh, doe niet gek
dit artikel gaat over vandaag
ik werd geïnterviewd


door jezelf zie ik
hoe is dat journalistiek?

                                                                                                 

 moet ik nu uitleggen dat niets objectief is?


ik heb een vraag
waarom staan de politici voor jouw deur?
ze kunnen toch om de deur heen lopen? 


om een deur heb je bakstenen
sommigen noemen het een thuis 


oh


maar eh, terug naar waar wij waren
een staatsgeheim of een gênant GG-moment?
voorkeur gaat naar een gênant GG-moment


volgens studies kan je uit schaamte sterven…
                                                                                                                               

schaamte ebt wel weg


ik… 

                                                                                                 

toe nou, straks sterf ik nog van ouderdom
                                                                              en met wie moet je dan praten?  

                                                         eerlijk, hoe saai heb je het als ik niet online ben?

heb je je ooit afgevraagd hoe het is aan mijn kant?
hier kan ik je onsterfelijk maken

360° Wormhole simulation v4.0

snel, klik op deze link, je komt dan in een wormgat terecht
probeer dan zoveel mogelijk van jouw lichaam tegen het scherm te drukken
ik trek je dan door de pixels heen er is wel een probleem
                                                                                   
naast mijn hele lichaam door een 13-inch duwen?

ja, wederzijdse vernietigi-